«Ми пішли цікавим шляхом», – чому, як і для кого «Опілля» запускає новий формат справжнього

26.07.2023 14:49   Джерело: ГазетаМісто
Опубліковано : Франківський Новинар

Вiдома якiстю справжнього пива, звареного з натуральної української сировини за традицiйною технологiєю пивоварiння з роздiльним бродiнням, тернопiльська броварня «Опiлля» виробляє 19 видiв продукцiї з реалiзацiєю в понад 35 000 точках продажу в Українi, Польщi, Iталiї. Зараз пивоварня випустила новий формат пива. Про це више Forbes

Вже у другий день повномасштабного вторгнення РФ в Україну «Опiлля» почало благодiйно розливати питну воду i тимчасово розмiщувати переселенцiв, якi рятувались вiд росiйського агресора. Понад 40 працiвникiв, якi пiшли захищати Україну на початку великої вiйни, «Опiлля» спорядило всiм необхiдним.

У 2022 роцi, за наведеними Forbes даними дослiдження Асоцiацiї ритейлерiв України та NielsenIQ, тернопiльська пивоварня «Опiлля» наростила продажi продукцiї на 81%. «Опiлля» випускає 14 сортiв пива, квас «Домашнiй», яблучний сидр натурального бродiння та питну артезiанську воду. Вся продукцiя «Опiлля» — з екологiчно чистої української сировини найвищої якостi без додавання штучних складникiв. 

Тепер пивоварня «Опiлля» запускає новий формат продукцiї — банкове пиво. Як пiдприємство зважилось на таку iнвестицiю та що банковий формат дасть любителям хмiльного i пивоварнi, в iнтерв’ю Forbes розповiв заступник директора з маркетингу компанiї «Опiлля» Василь Мацюк. 

Василь Мацюк, заступник директора з маркетингу компанії «Опілля». Фото надано пресслужбою

— Що спонукало пивоварню «Опiлля» запровадити розлив у банку? 

— Запуск класичного захiдного формату пива у банках ми планували давно, адже частка банкового пива на ринку України щороку зростає, а споживач все частiше обирає саме цей формат за його переваги. А ще «Опiлля» має великi плани виходу на ринки Європи, де банковий формат — чи не основний для споживача. Процес запуску банкового пива прискорився, коли внаслiдок повномасштабного вторгнення армiї РФ в Україну у Гостомелi та в Пiскiвцi на Київщинi зупинились два заводи з виробництва скляних пляшок. Пiсля цього «Опiлля» прийняло остаточне рiшення додатково iнвестувати у випуск пива в банках. Виробництво продукцiї в скляних i пластикових пляшках броварня, звiсно, продовжить, та розливом у банки пивоварня розширює можливостi обирати зручнiший для споживача формат пива «Опiлля». 

— Яку суму «Опiлля» iнвестувало в лiнiю банкового розливу i чи не завеликий це ризик у час вiйни? 

— Впродовж багатьох рокiв пивоварня вкладає у розбудову виробництва близько 130 мiльйонiв гривень щороку, але запуск нової лiнiї i нового формату тари — це ще бiльшi iнвестицiї. Це додатково ще 120 мiльйонiв гривень. А щодо ризику… Бездiяльно чекати ми не могли. Робота «Опiлля» — це своєрiдний вклад у наближення перемоги не тiльки як вiдповiдального роботодавця i одного з найбiльших платникiв податкiв Тернопiльщини, а й як соцiально свiдомого виробника. За 2022 рiк ми сплатили 208 мiльйонiв гривень податкiв. Iз початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну пивоварня благодiйно надала бiльше 2 мiльйонiв лiтрiв питної води, спрямувала на суспiльно значущi проєкти 3,5 мiльйона гривень. Якби 24 лютого 2022 року пiдприємство зупинилось, усiєї цiєї допомоги не було б. Натомiсть ми пiдтримали українцiв, якi потребували допомоги, а споживач вибором продукцiї саме нашої пивоварнi пiдтримав «Опiлля». Так з’явилась можливiсть iнвестувати в лiнiю розливу банкового пива.

— Як вплине банка як нова тара на кiнцеву цiну пива «Опiлля» для споживачiв? 

— Компенсувати вкладенi iнвестицiї з кишенi споживача — це точно не про стратегiю «Опiлля». Пиво в банцi не буде дорожчим за пиво в iншiй тарi. «Опiлля» зацiкавлене в доступностi виробленого, тому i далi буде дотримуватись оптимального спiввiдношення високої якостi продукцiї та доступної цiни на неї. 

— Якi сорти пива «Опiлля» будуть у банцi? Насамперед вони пiдуть на експорт чи на ринок України?

— Спершу це будуть три експортовi сорти: «Opillia Koryfei», «Opillia 1851» та «Opillia Lager». У реалiзацiї ми пiшли цiкавим шляхом, бо зазвичай виробники розмежовують продукцiю для вiтчизняних покупцiв та iноземцiв, тобто експортнi сорти на внутрiшнiй ринок не постачають. «Опiлля» вирiшило вiдмовитися вiд цього принципу. Ми дали змогу рiдному споживачевi смакувати те, що питимуть європейцi. Зрештою, нам дуже важливi вiдгуки про експортову серiю продукцiї саме вiд українцiв. Тому три першi сорти банкового пива «Опiлля» будуть iти i на внутрiшнiй ринок України, i на експорт. 

— Якi саме переваги у пивної банки? 

— Алюмiнiєва банка як тара i для пивоварнi, i для шанувальникiв пива «Опiлля» дає три ключовi переваги: якiсть напою, вага упаковки, екологiчнiсть. Краще за iншу тару вона захищає пиво вiд трьох шкiдливих факторiв: сонячного свiтла, тепла i зайвого кисню. Свiтлонепроникна алюмiнiєва банка оберiгає колiр та смак пива вiд сонячних променiв i їх тепла. Завдяки надiйнiшiй герметичностi додатковий кисень у банку не проникає, а процес розливу залишає мiж напоєм i тарою значно менший простiр, нiж у скляних i ПЕТ пляшках. Тому банкове пиво повiльнiше окислюється i довше залишається свiжим. Банка береже й унiкальний смак пива «Опiлля». Вiн досягається завдяки класичнiй технологiї виробництва пива з роздiльним бродiнням та тривалим доброджуванням при низьких температурах у лагерних пiдвалах австрiйського типу. Переваги цiєї технологiї «Опiлля» споживач вiдчує i в смаку нашого банкового пива. 

А ще банка — найлегша тара. Порожня об’ємом 0,5 лiтра в 15 разiв легша за пiвлiтрову скляну пляшку. Тобто нести додому кiлька куплених банок улюбленого пива «Опiлля» значно легше, як кiлька пляшок. А якщо серйознiше, то зменшення ваги тари збiльшує можливостi «Опiлля» як орiєнтованого на споживача виробника: за один рейс вантажiвка привезе у магазини бiльше банкового пива, нiж це було б iз пляшковим. Оптимiзацiя перевезень дозволяє постачати справжнє пиво «Опiлля» у найвiддаленiшi куточки України та Європи не тiльки в бiльших обсягах, а й частiше. Споживач у виграшi, бо завжди може придбати якiсне пиво «Опiлля». 

Банкове пиво бiльшiсть броварень Європи i майже всi у США випускають i тому, що пивнi банки — найбiльш перероблювана тара на Землi. Банку з-пiд пива можна здати, а за 2 мiсяцi купити пиво, банка якого зроблена зi зданої. Тому банкове пиво — це ще й цивiлiзацiйний вибiр екологiчно свiдомого споживача. 

— Коли можна буде придбати решту сортiв пива та iншу продукцiю «Опiлля» ще i в банцi?

— Щоб визначити, яке пиво наступним здобуде банковий формат, будемо слухати споживачiв i цiльову аудиторiю кожного сорту пива. Головне, що процес стартував. Тепер «Опiлля» пропонує споживачам ще ширший вибiр продукцiї, який поповнився банковим пивом. Новий формат iз цiлим рядом переваг точно знайде своїх прихильникiв серед любителiв пива «Опiлля» як в Українi, так i в Європi. Хтось завдяки банцi вперше скуштує пиво «Опiлля» i стане новим його шанувальником. Ми переконанi, що банковий формат збiльшить кiлькiсть поцiновувачiв хмiльного вiд «Опiлля» i в Українi, i за кордоном. Звiсно, що кожен обирає свiй формат, але однаково цiнує справжнє. Тому впевненi, що справжню якiсть банкового пива вiд «Опiлля» споживачi оцiнять i полюблять.

 


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу ifnews.org.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: ГазетаМісто