Франківський Новинар

Франківський Новинар

журналіст, блогер, політолог

Carlsberg Ukraine про партнерські взаємини, доставку продукції та клієнтський сервіс

16.09.2022 09:33   Джерело: IfNews
Автор : Франківський Новинар

Фахівці клієнтського сервісу пивоварної компанії Carlsberg Ukraine виступили на XIII Міжнародній практичній конференції Food&NonFoodMaster-2022 з темою «Клієнтський сервіс як запорука стабільних ділових відносин та адаптації бізнесу під час війни». На конференції зібралося близько 300 власників і топменеджерів провідних роздрібних мереж, виробників та імпортерів споживчих товарів з України і Європи.

Пивоварні Carlsberg Ukraine в Запоріжжі, Києві та Львові виробляють популярні в країні пиво, сидр і безалкогольні напої. Якісний клієнтський сервіс є вагомою складовою успіху компанії. У своїй роботі його фахівці орієнтуються на бездоганний рівень наданих послуг, довірчі партнерські відносини та невпинне підвищення ефективності. Carlsberg Ukraine належить до тих підприємств, які під час війни найбільше допомагають державі й суспільству. Зокрема, компанія безоплатно надає склади для зберігання гуманітарної допомоги, фінансово підтримує благодійні фонди, виробляє та постачає питну воду в регіони країни, які стикнулися з її браком.

«Повномасштабна війна поставила бізнес перед значними викликами. Ми мали не тільки втримати рівень клієнтського сервісу, а й оперативно розв’язувати проблеми з постачанням сировини та збутом продукції, втратою складів і збоями у комунікації з партнерами. Тимчасова заборона продажу алкоголю та впровадження комендантської години також ускладнювали ситуацію. Але головним пріоритетом була турбота про наших співробітників», – зазначає Юлія Литвин, керівниця напряму з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine.

 Менеджерка з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine Марія Трамана додає: «Лише той бізнес може розвиватися, що швидко адаптується до змін. Ми в стислі терміни перейшли на онлайн-комунікацію з клієнтами та посилили електронний документообіг. Всі процеси з кожного напрямку були вдосконалені. Зокрема, ми змінили логіку контролю клієнтського сервісу. Відтепер у його фокусі – моментальне виявлення проблем у процесі доставки продукції. Особливу увагу під час війни ми віддаємо своєчасності, якості та повноті наших послуг».

В Carlsberg Ukraine переконані, що найкращий результат дає командна робота. Навіть під час війни відповідальний бізнес може і має поліпшувати клієнтський сервіс.


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу ifnews.org.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: IfNews