До розслідування авіакатастрофи на Прикарпатті долучаться Австрія, США і Словаччина. Про це Суспільному повідомив начальник управління розслідувань Національного бюро з розслідування авіаційних подій (НБРЦА) Микола Балинець.
У Національному бюро розглядають кілька причин авіакатастрофи у Шепарівцях на Франківщині.
Перегляньте також:
- Село Лесівка Івано-Франківщини на столітніх фото австрійців
- 10 речей, котрі ви маєте дізнатися від священика про гріх
“Щодо версій, ми розглядаємо кілька. Зокрема приділяємо увагу технічній відмові авіаційної техніки, помилці пілота під час експлуатації повітряного судна, впливу навколишнього середовища та інші”, — розповідає Микола Балинець.
За словами експерта, тривають пошуки бортових реєстраторів. Станом на цей час у розслідуванні підтвердили участь країни, які дотичні до цієї авіакатастрофи. Це — Національна рада безпеки на транспорті США (NTSB), Бюро розслідувань морських і авіаційних подій Словаччини та уповноважений орган безпеки польотів Австрії. Сполучені Штати Америки зацікавлені через загибель своїх громадян, Словаччина є розробником літака Aerospool WT10 Advantic UR-PAMA, що зазнав аварії, в Австрії сконструювали двигун цього повітряного судна. Представники Словаччини готові приїхати уже зараз. Це — перша аварія з початку випуску цього літака.
“Треба буде встановити, чи працював мотор на момент зіткнення з перешкодою. Так ми зможемо дізнатися, чи це була технічна відмова, чи помилка пілота”, — каже начальник управління розслідувань.
Зі слів Миколи Балинця, за міжнародними стандартами розслідування не може тривати довше ніж 12 місяців, однак, у випадку міжнародної співпраці, це можна зробити значно швидше, щоб встигнути упередити повторення таких повітряних катастроф.
“Якщо до розслідування долучаються члени Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO) ( Україна теж є її членом –ред.), вони мають право протягом 60 днів надати свої зауваження і пропозиції до остаточного звіту”.