Прикарпатцям пояснили, чи потрібно платити, якщо пошкодили товар у магазині
Опубліковано : Патрік Скеля
В Івано-Франківському обласному управлінні юстиції роз'яснили права споживавчів.
Читайте також
Покупець не зобов’язаний платити за пошкоджений у магазині товар. Про це розповів начальник головного територіального управління юстиції Микола Станіщук, пише - Курс.
«Багатьом доводилося стикатись із неприємною ситуацією, коли у магазині Вас зобов’язують оплатити за пошкоджений або розбитий товар, я хочу зазначити, що це є грубим порушенням прав, оскільки, згідно з Цивільним кодексом України, поки продукція не придбана, ризик пошкодження лежить на власникові магазину», – роз’яснює посадовець.
Якщо адміністрація магазину, охорона наполягають на оплаті товару?
Якщо адміністрація або охорона магазину наполягає на оплаті пошкодженого товару – вимагайте скласти акт про нанесення шкоди та надати факти, які доводять Вашу вину.
Якщо адміністрація/охорона магазину не випускає Вас з приміщення – посилайтесь на Закон України «Про захист прав споживачів», яким забороняється вимога оплати продукції без згоди споживача.
Коли ж після усіх аргументів Вас примушують платити за розбитий або пошкоджений товар та відмовляються скласти акт порушення на місці – викликайте поліцію
«Важливо знати: Що вина покупця то обов’язок заплатити за знищений чи пошкоджений товар встановлюється судом. На місці нічого не оплачується тільки фіксується»,- пояснює очільник обласного управління юстиції Микола Станіщук.
Куди звернутися за допомогою?
- Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: 044 364 77 80
- Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби
- Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги:
0 800 213 103
Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу ifnews.org.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: Курс