17-річний хлопець випав з шостого поверху, бо був під дією галюциногенних препаратів

10.01.2019 16:51   Джерело: WestNews
Опубліковано : Патрік Скеля

9 січня близько 18:12 на вул. Вернадського, 12 із вікна квартири на 6-му поверсі випав хлопець 2002 року народження. Від отриманих травм він загинув на місці події.

Читайте також

Нещастя на Прикарпатті: під час ремонту газонокосарки загинув 18-річний юнак
Житель Прикарпаття у гаражі впав в оглядову яму і травмувався
Квартирний труп: в Калуші чоловік здійснив суїцид у власній квартирі

17-річний школяр був під дією галюциногенних препаратів. Про це повідомило міське управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, інформує WestNews з посиланням на zaxid.net.

За інформацією, яке управління отримало від правоохоронців, встановлено, що причина падіння — передозування таблетками, які викликали галюцинації. Слідство має встановити походження речовини.

На момент трагедії юнак був вдома сам, вхідні двері були зачинені. Передсмертної записки він не залишав. Загиблий навчався в 11 класі ЗОШ № 98.


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу ifnews.org.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: WestNews   482
Загрузка...