Тролейбуси купили, а водіїв не купили. У Франківську не мають кого посадити за кермо

14.04.2018 14:41   Джерело: IfNews
Опубліковано : Патрік Скеля

В Івано-Франківську є можливість збільшити кількість тролейбусів на головних лініях міста, але наразі зіткнулися з іншою проблемою – нема кого посадити за кермо. Нова група водіїв із 10 осіб зможе приступити до роботи лише з липня.

Читайте також

Франківський «Електроавтотранс» скасовує два нерентабельні тролейбусні маршрути

Станом на сьогодні КП «Електроавтотранс» ІФ оголосило тендер на закупівлю 30 тролейбусів і 24 автобусів, ще 6 автобусів виробник вже до кінця цього місяця має доставити в Івано-Франківськ, пише - Правда.

Як повідомив керівник КП «Електроавтотранс» Віталій Голутяк першу партію тролейбусів місто може отримати вже цього року. «Підписання угоди з переможцем торгів – у травні, аванс – у червні, на першу партію машин очікуємо в жовтні цього року. З автобусами ситуація краща: перші 12 автобусів переможець тендеру зобов’язаний надати вже до 31 серпня, решту 12 – до 20 грудня цього року», – запевнив Голутяк.

Окрім того, серед пріоритетних завдань розвитку комунального транспорту – будівництво нових тролейбусних ліній. Вже зараз триває підготовка документації для будівництва тролейбусної лінії до мікрорайону «БАМ». «Плануємо почати роботи ще цього року, проте активно процес піде вже наступного року. Проектно-кошторисна документація буде доопрацьована цього тижня і повторно відправлена на огляд ЄБРР», – прокоментував Віталій Голутяк.

Проте, є у підприємства й свої проблеми. З оголошеним курсом на розширення мережі комунального тпанспорту, КП зіткнулося з банальною, але дуже концептуальною проблемою – брак водіїв.

«Зараз підприємство має можливість збільшити кількість тролейбусів на головних лініях, але не має кого посадити на кермо. Нова група водіїв – 10 осіб – вийде на маршрути лише в липні. Аналогічні проблеми і з автобусними перевезеннями. Після того, як місто отримає 6 нових автобусів, створимо перший комунальний маршрут – №27. Проте водії не так охоче йдуть працювати на КП. Бо й справді, з маршруту завчасно не з’їдеш, робота позмінно, вихідні фіксовані, а не тоді, коли «припекло», – прокоментував керівник «Електроавтотранс».

До всього, на автобусах ЕАТ встановить gps-трекери руху і використання палива. За цими показниками на підприємстві зможуть стежити онлайн.

Руслан Марцінків назвав роботу комунального транспорту – новим підходом до якості надання послуг з міського пасажирського перевезення. «Над розвитком комунального транспорту будемо працювати й надалі. Адже вже зараз помітно суттєву різницю як у підході, так і в самій якості пасажирських перевезень», – резюмував Руслан Марцінків.


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу ifnews.org.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: IfNews