На розгляд мешканців міста було представлено 8 варіантів логотипу, пише – Бліц-Інфо.
У міськвиконкомі підбили підсумки голосування. Лідером підтримки став варіант № 2. За нього проголосували найббільше франківців – 419 голосів.
Тепер проект рішення «Про затвердження логотипу міста Івано-Франківська» мають винести на розгляд виконавчого комітету та сесії міськради
З результатами голосування можна ознайомитись на сайті.
У МВК також зазначають, що в рамках реалізації українсько-канадського проекту ПРОМІС триває розробка маркетингової стратегії міста. Івано-Франківськ включено в перелік міст, яким за рахунок коштів проекту буде надано сприяння в розробці бренду.
Натомість запропонований новий логотип міста викликав хвилю обурення у мережі. Франківці вважають запропоновані варіанти несмаком. Мовляв, й обирати то не було з чого, бо всі варіанти схожі один на одного і вже давно застарілі.
«Громада обрала варіант № 2». Це лиш мені здається, що всі ці логотипи малював Олег Винник? Десь на концерті у Крижополі, в перервах між піснями… Страшно уявити, як за подібною концепцією мав би виглядати логотип, наприклад, Приватбанку.
І тепер оце щістя № 2 тулитимуть на всякі офіційні штуки?
Громадо, меріє, люди добрі, благаю, зробіть його два на три метри і повісьте у тому муніципальному ЦСМ, що на Підгірянки. Тоді є шанс, що його ніхто не побачить», – пише Андрій Філіпський.
«Мені соромно за тих псевдодизайнерів, що малювали ці варіанти логотипу», – пише Таня Подорожнюк.
«Громада категорично відкидала усі ці «8 варіантів». А яка громада обрала «варіант №2»?», – пише Світлана Садова
«Ну лади, я визнаю, чиновники пожартували зі смаком, ми всі оцінили, посміялись разом з ними. Тепер вже можна всерйоз працювати з ок айдентикою», – пише Talia Dmytruk.
«У Фб нема підходящої наліпки для моїх емоцій», – пише Ольга Перехрест.
«Мені встидно, але я колись слухав недобру музику… Перше, шо мені прийшло в голову, як я побачив це лого – «А у меня семь высоток столицы от лопатки до лопатки»… Тай таке…«», – пише Михайло Джогола.
«Тут туристи з інших міст тільки побачили новий логотип, і зразу ломляться у Франківськ. Питають, чи каплиці вже нові є, і хрести», – пише Jur Prysiažniuk.